Juridiniai asmenys, taip pat nerezidentai bei elektroninių mokėjimų įstaigos (EMI) „SME Bank“ banke einamąją sąskaitą gali atsidaryti nuotoliu būdu. Dažniausiai klientai sąskaitą banke atsidaro per 30 min.
Tik 6 žingsniai iki tapimo klientu
Tapimo klientu procesas yra pilnai automatizuotas ir atliekamas nuotoliniu būdu taip, kaip patogiausia klientui. Nutraukę anketos pildymą bet kuriame etape, atnaujinti procesą galėsite kitu jums patogiu metu.
Kokių dokumentų jums reikės norint atsidaryti sąskaitą?
Pildant paraišką tapti klientu jums reikės pateikti: įmonės organizacinę struktūrą, įmonės įstatus, direktoriaus ar įgalioto asmens tapatybės dokumentą, galutinio naudos gavėjo tapatybės dokumentą. Priklausomai nuo įmonės tipo ir veiklos bankas gali paprašyti pateikti papildomus dokumentus. Visi pateikiami dokumentai turi būti pasirašyti.
Taip pat jums reikės užpildyti Kliento pažinimo (KYC angl. Know Your Customer) anketą.
Kas yra Kliento pažinimo (KYC angl. Know Your Customer) anketa ir kodėl bankas prašo ją pateikti?
Tarptautiniai teisės aktai, LR Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymas įpareigoja bankus pažinti savo klientą bei rinkti ir saugoti su jais susijusią informaciją. Kiekvieno kliento prašome pateikti Kliento pažinimo (KYC angl. Know Your Customer) anketą, kurios tikslas – pažinti kliento verslą, įvardinti galutinius naudos gavėjus ir įgyvendinti pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo reikalavimus, t. y. užkirsti kelią pinigų plovimui, apsaugoti klientus nuo sukčiavimo. Informacija KYC anketai gaunama tiek tiesiogiai iš kliento, tiek iš registrų, banko prašymu. Užtikriname, kad pateikta informacija yra laikoma banko paslaptį sudarančia konfidencialia informacija ir bus saugoma pagal teisės aktų reikalavimus.
Kas gali tapti „SME Bank“ klientu?
Klientu gali tapti juridiniai asmenys, taip pat nerezidentai bei elektroninių mokėjimų įstaigos (EMI). Sąskaitą banke nuotoliniu būdu atidaryti gali įmonės vadovas arba bet kuris darbuotojas turintis įgaliojimą atstovauti įmonei.
Kas tai yra biometriniai duomenys?
Atliksime asmens tapatybės patvirtinimo procedūrą, kuriuo metu bus tikrinamas jūsų dokumento duomenų atitikimas su jūsų veidu matomu per telefono kamerą realiu laiku.
Kiek laiko UAB „Ondato“ saugo duomenis?
Asmens duomenis, kuriuos pateiksite identifikavimo procese banko partneriui UAB „Ondato“, bus tvarkomi iki tol, kol bus vykdoma jūsų asmens tapatybės nuotolinės identifikacijos procedūra ir jos rezultatai perduoti bankui. Pasirinkdami tęsti savo tapatybės patvirtinimą, jūs pažymite ir sutinkate, kad esate informuotas, kad nuotolinei identifikacijai atlikti ir jos atlikimo metu gautus jūsų asmens duomenis UAB „Ondato“ gali saugoti ir ilgiau, nei būtina identifikacijai atlikti ir jos rezultatams perduoti bankui, tačiau tik bankui paprašius arba esant UAB „Ondato“ sutartiniam įsipareigojimui bankui, tačiau ne ilgiau nei numato tarp UAB „Ondato“ ir banko pasirašyta sutartis. Jūs bet kada galite pateikti užklausą dėl savo asmens duomenų ir gauti daugiau informacijos el. paštu: [email protected] arba galite peržiūrėti paslaugos teikėjo politiką, kurią galite rasti čią.
Kur galiu rasti sutartis? Pasirašytas einamosios sąskaitos ir internetinės bankininkystės sutartis atsiųsime jums elektroniniu paštu. Bendrąsias sutarčių sąlygas galite rasti čia.
Jei turite klausimų, rašykite mums el. paštu [email protected] arba skambinkite telefonu +370 601 88888.
Tik 6 žingsniai iki tapimo klientu:
Tapti „SME Bank“ klientu galite paspaudę banko interneto svetainės dešiniajame viršutiniame kampe esantį mygtuką „Tapk klientu“, dažniausiai mūsų klientams pereiti procesą užtrunka apie 30 min.
Patvirtinkite savo tapatybę
Kad galėtume jus identifikuoti bendradarbiaujame su UAB „Ondato“, kurie patvirtins jūsų tapatybę nuotoliniu būdu, naudojant biometrinius duomenis. Pasirinkite jums patogiausią būdą – tapatybę patvirtinti naudojant telefono numerį arba skanuojant ekrane matomą QR kodą.
Patvirtinus jūsų tapatybę įveskite atstovaujamos įmonės duomenis telefone.
Užpildykite Kliento pažinimo anketą ir ją pasirašykite mobiliuoju, kvalifikuotu „Smart ID“ parašu ar naudojant biometrinius duomenis.
Sukelkite į sistemą visus prašomus įmonės dokumentus.
Dokumentų patikrinimas
„SME Bank“ AML darbuotojas patikrins visus pateiktus dokumentus, iškilus dvejonei banko atstovas gali paprašyti papildomų dokumentų. Esant poreikiui pateikti papildomus dokumentus apie tai informuosime jus el. paštu.
Prisijungimai prie Internetinės bankininkystės
Pasirašius sutartį prisijungimus prie internetinės bankininkystės gausite el. paštu. Jeigu jums nepavyksta prisijungti prašome rašykite mums el. paštu [email protected] arba skambinkite telefonu +370 601 88888.
Ką daryti jeigu nepavyksta tapti klientu nuotoliniu būdu?
Jeigu jums nepavyksta tapti klientu nuotoliniu būdu, prašome rašykite mums el. paštu [email protected] arba skambinkite telefonu +370 601 88888.
Turite klausimų?
Rašykite el. paštu [email protected] ir mes su jumis susisieksime.