Naujienos

Skaitmeninis bankas verslui: šiuolaikinės technologijos didina prieinamumą

Vis dar kalbama, kad smulkiam ir vidutiniam verslui didieji bankai užveria duris. SME Bank, orientuotas į smulkų ir vidutinį verslą, suteikia galimybę saugiai, patogiai ir nuotoliniu būdu gauti banko paslaugas, atitinkančias aukščiausius verslo ir priežiūros institucijų keliamus reikalavimus.

Inga Kuktienė, SME Bank valdybos narė, CRO

Šių metų gegužę veiklą pradėjo pirmasis lietuviško kapitalo skaitmeninis bankas verlsui. Skaitmeninė bankininkystė ir visos šiuolaikinės technologijos, kuriomis ji remiasi, leidžia bankui greitai reaguoti į besikeičiančias rinkos sąlygas ir sukurti klientui geriausią vartotojo patirtį.

Klientu tapsite neišėję iš namų ar biuro

Vis dar kalbama, kad smulkiam ir vidutiniam verslui didieji bankai užveria duris. SME Bank, orientuotas į smulkų ir vidutinį verslą, suteikia galimybę saugiai, patogiai ir nuotoliniu būdu gauti banko paslaugas, atitinkančias aukščiausius verslo ir priežiūros institucijų keliamus reikalavimus.

Taigi, kas yra tas skaitmeninis tapimo klientu procesas ir kuo jis pranašesnis negu kelionė į banko skyrių? Šiuo metu bet kokia Lietuvoje veikianti įmonė gali tapti SME Bank klientu nuotoliniu būdu. Laikas, kurį skirsite skaitmeniniam tapimo klientu procesui, nė iš tolo neprilygsta kelionei į banko skyrių – čia viskas vyksta kur kas greičiau. Tereikia banko interneto svetainėje paspausti mygtuką Tapti klientu ir pateikti reikalingus duomenis.

Neįpratusiems prie skaitmeninių paslaugų, tai gali atrodyti sudėtinga ar ne taip patikima, kaip „gyvas“ kontaktas. Tačiau taip nėra. Šiuolaikinės technologijos leidžia užtikrinti vartotojo duomenų saugumą, o bankui gauti aktualiausią informaciją apie klientą tam, kad operatyviai priimtume sprendimus. Sistemoje įdiegtas vedlys žingnis po žingsnio  lydės jus viso proceso metu, kol gausite  banko sąskaitos sutartį ir prieigą prie elektroninės bankininkystės.

Taigi, pirmiausia atliekamas kliento atstovo asmens tapatybės identifikavimas naudojant nuotraukų ir video formatus. Integracija su išorės registrais leidžia išsamiai patikrinti pateiktą informaciją ir įvertinti galimus rizikos veiksnius. Prieš priimant verslo klientus tikrinamas ne tik įmonei atstovaujantis asmuo, bet ir pati įmonė, galutiniai naudos gavėjai. Atlikus identifikavimą ir kliento patikrą registruose, prašoma užpildyti kliento KYC (angl. Know Your Customer) anketą bei pateikti įmonės juridinius dokumentus.  Sutarčių pasirašymas taip pat vyksta nuotoliniu būdu, naudojantis mobiliuoju parašu arba SMART-ID.

Verslo klientų verifikavimo procesas yra maksimaliai supaprastintas, sistema automatiškai tikrina visus reikalingus informacinius registrus ir duomenis, užtikrina aukščiausius saugumo reikalavimus. Daugybė automatizuotų procesų sumažina atitikties išlaidas ir taupo laiką klientui. Automatinio proceso dėka įvertinama ir kliento rizika, sumažinama žmogiškųjų klaidų tikimybė ir greičiau aptarnaujamas verslas.

Be to, SME Bank tapimo klientu procesą sukūrėme taip, kad prireikus, jį galima nutraukti ir užbaigti vėliau. Prisijunti ir tęsti procesą galėsite toje vietoje, kur jis nutrūko.

Nors kliento priimtinumo vertinimo sistema yra automatinė, visada galima konsultuotis su SME Bank darbuotojais. Pradėjus procesą, papildomų dokumentų ar informacijos patikslinimo gali kreiptis ir atitikties pareigūnas.

Kurdami SME Bank siekėme ne tik atverti bankininkystės paslaugas, bet ir užtikrinti kokybišką aptarnavimą verslo klientams, nesvarbu, kur jie vykdo veiklą – sostinėje ar mažame miestelyje. Toks verslo modelis leidžia bankui greitai reaguoti į rinkos pokyčius, efektyviai prisitaikyti prie verslo poreikių ir paprastai plėsti paslaugas užsienio rinkose.